Isnin, 5 Oktober 2009

Mr.Bean

mr bean joke @ today's joke

BARAH OTAK

Doktor : minta maaf,saya terpaksa mengatakan bahawa cik ade barah otak.
Mr. Bean : Yesss!!! (melompat sambil begembira)

Doktor : En faham tak ape yg saye cube beritahu ni?
Mr. Bean: Yes sudah tentu, ape awak fikir saya bodoh?

Doktor : habis tu kenapa encik sungguh gembira?
Mr. Bean: sebab ini membuktikan yang saya ade otak!

mr bean joke @ today's joke

kematian ibunya:
Mr. Bean:(menangis) doktor beritahu, mak dah mati.
Kawan : bersabarlah, kawanku.

(2 minit kemudian) Mr. Bean menangis dengan lebih kuat lagi

Kawan : apa yang dah berlaku?
Mr. Bean : kakak saya telefon, die cakap mak die pun meninggak jugak!


mr bean joke @ today's joke

MR. BEAN di dekolah:

Cikgu: apakah jawapan bagi 5 + 4?
Mr. Bean : 9
Cikgu : dan apa pula jawapan bagi 4 + 5
Mr.Bean : awak cube nak memperbodohkan saya, awak hanya memutarkan balik soalan, jawapan nya ialah 6!!!

2 ulasan: